Det snöar ute

..eller det snoade...fram tills 10 min sen ungefar da solen kom fram och smalte all sno, sa nu rinner det vatten fran alla tak och trad..men det var fint sa lange det varade..

I Mandags jobbade jag som sagt var fyra timmar pa morgonen sen akte vi till Guadarrama for att fira killarna...vi at lunch hemma hos Danis mamma...hon hade gjort rakor till foratt och sen lammstek  med potatis och sallad...suuuper gott, till efterratt at vi citron/champagne sorbe och pasteller...heter det sa, pasteller?! Sma bakverk med massa gott i och pa...jaja, ni forstar vad jag menar :)

Vi stannade i Guadarrama hela dagen och kakade middag dar oxa, tortilla (hade langtat saaaaa efter att ata det :) och lomo, suuuper gott det med, sen akte vi hem, vi sov inte over och vi akte inte till Madrid i tisdags...jag hade korlektion klockan 15:00 pa tisdagen sa Madrid planen gick i stupet...ska nog aka in pa mandag eller tisdag nasta vecka istallet, sa vi far en riktig hel dag.

Nu ar Dani i Guadarrama och fixar med bilen...revisonen...vi har redan passerat 60 000km och bilen ar knappt 1 1/2 ar!! Dani  som ar pensionerad och jag som jobbar 10km hemifran!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0