"Helg"

Nu ar jag tillbaks pa jobbet igen efter min "helg"..i mandags var vi till Avila och halsade pa Noemi och Francisco. Dani och Fran var ut och sprang en vanda, det var darfor vi akte dit, for det ar en tavling dar den 11e och Dani ville testa sparet sa da passade vi pa att traffa dom och sa sprang killarna tillsammans medans jag och Noemi gick en vanda pa stan, deras tva barn Eduardo och Daniel har ju lov nu sa dom var oxa med..vi stannade kvar dar och kakade lunch som dom bjod pa hemma hos dom, vi var kvar dar nastan hela eftermiddagen och innan vi akte hem stannade vi till hos Maria och Javier och lilla Sandra och sa hej..nu nar vi anda var i Avila sa far man passa pa..:)
Vi kom hem vid nio pa kvallen och Dani stack till gymmet och simmade en svang..nar Dani kom hem fran gymmet kom han in med posten och gissa vad som fanns dar da?! Mitt KORKORT!! :D Jag forvarade det inte i min planbok foren imorse, bara haft det liggande pa byran och tittat pa det, tror fortfarande inte att det ar sant att jag har det..hehe...bara tittat pa det och lett hela dagarna..:) Ja, jag vet att jag ar lite fjantig...hihi..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0