Ho Ho Ho

Antar att ni sitter och vantar pa att Kalle ska borja..:) Sjalv sitter jag pa jobbet och vantar pa att mitt pass ska sluta..inte lika kul...slutar klockan 16:00h da ska jag hem och kanske sova lite middag om jag kan for sen aker vi till Guadarrama och kakar middag med Danis slakt..
Ska som sagt var forsoka sova lite middag om jag kan for det kommer bli en lang kvall och imorrn borjar jag jobba klockan 08:00 igen..:(
Men jag sitter iaf har med en fin julgran framfor mig och med julmusik i bakgrunden..pa engelska! :) "I´m Dreaming of a white christmas" spelas just nu..

Vadret ar iaf toppen, blivit jatte varmt de sista dagarna, en hel omvandning..igar och i forrgar hade vi 15ºC varmt fast det ar fortfarande jaaaatte kallt pa morgonen..i morse var det -4ºC nar jag akte till jobbet, men sa fort solen kommer fram sa andras det jaatte snabbt och blir varmt. Stora "graderskillnader" pa kort tid..:)

Nej, nu ska jag ut en svang och solen och varma mig, varmare dar, har ar det iiiiiskallt...

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0