Idag har jag kört

Idag har jag som sagt var kort varan bil for forsta gangen, har om dagen raknas inte, det var ju sa kort..men idag har jag iaf kort hemifran till jobbet! :) Dani satt visserligen brevid men jag korde ju sjalv..hihi, jag ar sa glad och stolt over mig sjalv..det kanns fortfarande laskigt sa Dani far val aka med vid sidan av ett tag till tills jag kanner mig saker..han tyckte jag korde valdigt sakta pa "motorvagen" dar det ar 120km/h men da paminde jag honom att jag inte far kora i mer an 80km/h och jag vill ju vara laglig, mer an vanligt forsta aret iaf...men det ar svart att halla sig, jag kom pa mig sjalv att kora i 110km/h och var tvungen att bromsa in, men som sagt..man maste val halla sig till reglerna...

Kommentarer
Postat av: Tessan.B

Heeej :D

Jag läste att du har tagit körkort nu :) Gud va kul,nu är det väl bara ja kvar snart haha .. :$

Jag måste nog börja köra snart tror ja ..



Men man får väl ta och säga Gattis till det :D



Kram (F)

2008-12-18 @ 21:00:11
Postat av: Ulrika

Tack!

Det var verkligen pa tiden (for min del!) Jag ar ju nastan 7 ar "forsenad" iaf 6 1/2..sa ha inte brattom du..:p

2008-12-19 @ 19:21:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0