Julgran

Igar nar jag kom hem fran jobbet gav Dani mig en overraskning..han hade satt upp granen..:)
Vi har inte satt upp den innan eftersom vi vantar pa att vara mobler ska komma och ville ha in dom forst, men nu verkar det som om moblerna inte kommer foren efter jul...forhoppningsvis innan nyar men vem vet..har dock inte klatt den annu, det ska jag gora imorrn..:D
Dani skallde lite pa mig for han tyckte jag kopt en alldeles for stor gran..haha...den ar inte saaa stor men den tar upp ganska mycket av den lilla plats som vi har "ledig" i vardagsrummet...sa nu far vi sitta pa hogra sidan av soffan for att se tvn..hihi, men det ar ju nastan bara en manad om aret det handlar om sa det far faktiskt ga! Allt for lite julstamning..:)

Dom senaste dagarna har jag kort bade till och fran jobbet, med Dani pa passagerasatet iof, men jag har iaf kort..:D

Idag ska jag ta taxi hem efter jobbet for Dani ar i Guadarrama och jobbar i kvall/natt..han ska springa en tavling i Cercedilla (en by nara Guadarrama) imorrn pa morgonen sa han stannar kvar i Guadarrama och sover dar, efter tavlingen ska han jobba igen sa jag maste ta taxi till jobbet imorrn oxa och sen hamtar han mig imorrn kvall...om han skulle aka hem efter tavlingen imorrn bara for att kora mig till jobbet och sen tillbaka till Guadarrama for att jobba sa skulle det bli dyrare...det han kommer tjana i helgen kommer ju iof en del ga at mina taxiresor men det blir fortfarande en del vinst och billigare an att sitta och aka fram och tillbaka till Segovia bara for att lamna mig...
Far se om vi kan spara ihop en liten slant och kopa mig en liten bil inom en (forhoppningsvis) snar framtid..
For just nu ar det ju ingen skilland pa att jag har korkort eller inte, men senare i var nar han ska ivag pa tavlingar och sa sa kan han ju samaka och da tar jag bilen...iar har han statt over en maaaassa tavlingar for att skjutsa mig till jobbet sa jag skulle slippa ta taxi, skulle blivit jatte dyrt i langden..mina taxiresor + hans tavlingsavgifter..pa sa satt blir det ju battre detta ar.."bara" hans "tavlingsavgifter" :)

Usch, idag ar det oxa en riktig traaakdag har pa jobbet, har som tur var ETT rum iaf, kom just forbi och "kopte in sig" :)
Annars sitter jag och pysslar med julkort, hotellets alltsa...
Ska fortsatta med det nu..:S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0