Mitt L

Nu ar jag tillbaka pa jobbet igen efter mina lediga dagar och dom har varit heeelt internet fria..

Vi monterade vart forrad mellan mandagen och tisdagen och jag har fullt med skarsar pa hela handerna efter "vagg skivorna" :( Men nu ar det uppe iaf!! Nu ska vi bara "isolera" lite pa insidan och sen fylla det med grejjer..:)



I mandags var jag till korskolan och betalade mitt korkort..25 lektioner blev det till slut, eller jag betalade 25 och fick 3 gratis sa sammanlagt har jag ovningskort 28 dagar! Jag fick en liten lapp som visar att jag far kora och att jag vantar pa mitt korkort, fick mitt fina L oxa (de maste jag ha fastklistrat pa bakrutan under ett ars tid for att visa att jag ar "nyborjare" och betyder oxa att jag inte far kora mer an 80km/h!! )..eller fina och fina..haha..
Igar sa korde jag iaf hemifran till grannbyn fram och tillbaka nar vi var ivag och drack kaffe..jaaatte laskigt, jag vagar knappt kora varan bil...jag har ju vant mig med den andra nu, pedalerna, vaxeln och sa och framfor allt avstandet och storleken pa bilen..varan kanns jatte stor och laskig, inte blir det battre att Dani sitter brevid och ar livradd heller..haha..
Kanske vagar mig pa en svang imorrn oxa, vem vet, vi far se..det galler ju att fortsatta ova nu, men jag vill ju inte krocka sonder biler heller..:S

Igar akte vi till Guadarrama och halsa pa, lamnade hunden dar sen akte vi till ett stalle i Valdemorillo och kakade middag, jatte god mat for en billig peng, men de ar saaaaa mycket mat dom ger, helt otroligt...
Sen akte vi tillbaka till Guadarrama och sov dar for idag har vi varit i Madrid hela formiddagen och gjort en massa arenden. Kakade lunch i Villalba innan det var dax for mig att jobba igen..:( Nu sitter jag har och gor julkort...klistrar bilder, skriver och lagger i kuvert..:( Men jag ar ju underhallen iaf...hmm..

Igar nar vi kom fran Valdemorillo sa stannade vi till vid Docos och tog en likor, dar traffade jag Tanya, en tjej som jag jobbade med i Villalba for nastan 5 ar sen..4 1/2 iaf..inte sett henne sen dess sa det var jatte kul, vi kom jatte bra overens  nar jag jobbade dar och umgicks aven pa fritiden sa det var verkligen kul att traffa henne igen, hon ar numera tillsammans med en av Danis kompisar, sa vi bot telefon nr och ska se till att ses snart igen..:)

Idag i Madrid var det 13º C och solsken sen nar vi kom till Segovia var det 0ºC och mulet, helt otroligt att det kan vara sadan skillnad egentligen, men men...nej, nu ska jag fortsatta klistra ihop kuvert...


Kort taget pa vag till Madrid, ser ni de fyra stora tornen i bakgrunden, till vanster...;)

Kram!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0