Jag tror det snöar..

Jag tror det snoar har nu, ser ut som det, sma sma sma sno flingor...men pa marken ar det bara blott..jag sager tror, for nar man tittar ut ser man natt som faller men nar jag gar ut sa kanner jag inget annat att iskall vind..

Nu har jag bara en timme kvar har innan Dani kommer och hamtar mig, vi ska till Guadarrama och jobba..det ar ett eftermiddags brollop sa det kanns skont att vi inte kommer sluta allt for sent...vi borjar val runt 17-18 nagonfang och sen tva timmar pa det...idag ar det tva sma brollop sa vi ska vara pa olika hall, jag i en bar och Dani i en annan..jag hoppas att jag far vara "nere", da har jag narmare till isen nar den ska fyllas pa..:)
Sen stannar vi antagligen kvar och ater middag dar ikvall..

Hoppas det ar sno uppe i bergen!! :) Eller kanske inte...vi aker ju med sommardack..men anda, vill se liiite sno iaf..:D

Kraaam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0