Naglar

Har jag berattat att jag slutat bita pa naglarna?! Lite iaf, har fyra "langa" naglar pa hoger handen..vanster biter jag fortfarande liiite pa...men jag ar pa god vag iaf...fyra ar ju battre an ingenting! :) Dani tycker jag ar jatte fjantig som ar sa stolt over dom...jag fingrar pa bordet hela tiden sa det ska lata lixom och sa kliar jag honom pa armen jamt med mina fyra naglar, det tycker han inte om eftersom det inte kliar pa hans arm, men jag vill ju bara anvanda mina naglar hela tiden sa jag tycker det ar jatte skoj...hihi...fyra fingrar!! Det ar ju anda 40%, ganska bra...siktar pa atminstone 60% tills jul..haha, men tummarna och pekfingrarna ar svarast, men som sagt hoger pekfinger har jag precis slutat med sa nu har jag fyra! :D


Vanster hand..

Hoger hand

Haha, vilken interasant historia va! :)


Usch, idag ar det verkligen sviiin kallt har, jag var tvungen att springa upp och byta om nyss, satte pa min mina byxor igen och tog av mig jobbarkjolen...dom far saga vad dom vill, men jag tanker inte sitta har i kjol och frysa ihjal!!
Igar var det mindre grader ute men sol sa det gjorde ju ganska mycket, idag ar det molningt som bara den och dom pa vadret har sagt att det troligtvis snoar har i helgen, inte uppe i bergen utan HAR!!! Ingen vill att det ska snoa for da far vi inga kunder tex, och ingen kan kora  nagonstans (eftersom de inte har vinterdack),,,men jag hoppas pa att det snoar MYCKET och att det far ligga kvar...:)

Igar var det forresten Danis "arsdag", igar var det fem ar sen han hade sin olycka...kan ni tanka er om jag kort upp igar och klarat det, vad ironiskt att jag skulle fatt min korkort da pa samma dag som han haft sin motorcyckel olycka....:)
Nu ska jag som sagt var kora pa nasta torsdag istallet och da ar det Juans fodelsedag, Danis pappa..

Usch, har verkligen INGENTING att gora pa jobbet och da blir det ju saaa mycket kallare, nar man maste sitta still och inte rora pa sig...sitter till och med med vantar pa mig nar jag inte skriver for att inte frysa handerna om mig och min nasa ar jaaatte rod, usch, inte alls kul att jobba sa har....forstar ni verkligen hur kallt det har har inne......!!!!

Nu ska jag satta mig och krama elementet lite och se om jag far upp varmen...

Ha en underbar helg!!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0