NERVÖS

Jag ar saaaaa nervos infor morgon dagen da jag ska kora upp, ar ungefar 90% saker pa att jag kommer kugga..kanner mig inte alls saker...men jag ska testa iaf...
Eftersom jag klarade teorin pa forsta forsoket har jag tva forsok pa mig pa uppkorningen "gratis" innan jag maste betala igen...sa om jag klarar det imorrn bra om inte sa gor det anda inte sa mycket..jag hade ju raknat med att ta 30 lektioner och har med dagens som jag ska ha i eftermiddag haft 21 bara sa som sagt, om jag kuggar imorrn sa maste jag vanta i en vecka och ta 5 lektioner till, och det blir ju anda under 30 sa darfor gor det inte sa mycket..:D
Kanns som sagt var som att korningen bara gar samre och samre, men det kanske bara ar nerverna infor examen, vem vet..men om jag har sanna nerver imorrn oxa som jag haft denna vecka sa ar det KATASTROF!!
Men men...nog om detta nu..vill inte tanka na mer pa det nu...haha!

Igar lag vi i sangen fram till tolv nastan, gick upp och kaka frukost och la oss i soffan igen innan det var dax for lunch och korlektion, riktig slodag, men det behovdes..eftersom vi inte kunnat sova natt under helgen heller och i mandags hade jag korlektion vid nio sa vi gick upp tidigt da oxa (slutade jobba kl 00 pa sondagen!), i mandags efter korlektionen kopte jag en julgran! :D som vi hamtade upp igar, ligger hemma i kartongen fortfarande, lite tidigt att satta upp den annu, men jag langtar saaa tills jag far satta upp den..:)

Efter korningen igar var vi och handlade infor veckan och tvattade hela eftermiddagen och nu ar jag tillbaka pa jobbet igen...:(

Nej, nu ska jag spela mitt nya favorit spel och se om jag kan klara det nagon gang!!! Sa far jag iaf tiden att ga liiiite snabbare, 4h kvar har och har INGENTING att gora idag....:(

Hoppas ni inte ar allt for insnoade dar hemma! ;)

Kram!

Ps. Sag natt om att Markus grattade Katarina pa sin namnsdag idag....ar det Kataraina idag? Anna? Mariana?! GRATTIS PA NAMNSDAGEN hur som helst! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0