Snaaaaart ledig

Riktigt snart, nu ar det bara 3,5h kvar innan jag ar klar for dagen och paborjar min "helg"...ska bli saaaa skont att vila upp sig lite efter mycket jobb...
Igar slutade jag som sagt var har kl 16 (efter knappt 6h somn!!), Dani hamtade mig och vi akte till Guadarrama, i bilen at jag min "lunch", mackor och Coca Cola..nar vi kom till Guadarrama stannade vi till vid "San Fransisco" (restauranten) for att se hur langt de kommit i maten, sen akte vi ner till Guadarrama och jag hann ta en val behovd dusch hemma hos Danis mamma.. Sen akte vi upp till restauranten igen vid sex, och da sag vi att de precis borjat ata kottet, vilket betyder att de har efterratt, kaffe och likor kvar innan det ar dax for dans..vi forberrede baren och akte ner till byn igen for att kopa lite chocklad sen akte vi upp och borjade jobba kl 19 till 21 ungefar (plus lite tid for undan plockning), vi var ner till byn igen vid 21:30, kakade jaaaatte goda kyckling fajitas som Danis mamma gjort, hamtade nyckeln till Danis mormors lagenhet hemma hos hans moster och stanna och artighets pratade dar lite, haha..Sen akte vi upp igen och borjade jobba klockan 00, var klara runt 04:30 och akte direkt ner till mormors lagenhet dar vi sov..jag sov till klockan tva idag...sen kakade vi paella hemma hos hans mamma innan vi skyndade tillbaka till Segovia, da jag borjade jobba kl 16...men som sagt, snart sa...snart sa ska jag fa vila i tva dagar..:)

Det har varit mycket jobb denna helg, men helt klart vart det. igar tjanade vi 240€ tillsammans pa 6h jobb var, och da jobbade vi ju tillsammans och far dricka gratis..:D
Sa det ar otroligt bra betalt for det lilla vi gor...vi far 25€ styck for tva timmar och darefter ar det 10€ i timmen...lattfortjanta pengar..och nu imorrn ska vi aka och betala vara mobler med det..:D

Nej, nu ska jag fortsatta plocka har pa jobbet..sjukt mycket att gora idag, vi hade fullt inatt och Maria som jobbade imorse hade inte hunnit gora nagonting alls, lamnat hur mycket saker som helst att gora at mig..:S Jag lamnar ALDRIG saker kvar att gora, haha, men jag kanske har vanan inne..;) Men iof sa blir jag ju inte lika latt uttrakad iaf..:D

Hoppas ni alla haft en bra helg och att Mamma och Hakan inte tog det allt for hart i lordags..mohahahaha!

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0