Amsterdam

Nu har vi antligen kopt flygbiljetter och har bokat hotell...sa den 1a Juli aker vi till Amsterdam och blir dar tills den 6e..nu galler det bara att spara pengar infor matkostnaderna :)

Vi akte till Guadarrama igar och halsa pa en snabbis pa eftermiddagen efter jag slutat jobba och nar vi akte darifran sa vagde bilen nagra kilon mer..Juan gav oss massa lask, coca cola light, iste och sprite som blev over ifran motorcyklen traffen i sondags..nagra flaskor rose vin blev det oxa och en massa goda kotbullar som Mari hade gjort och som var over :)
Pa vagen hem stannade vi till pa Burger King i San Rafael och kaka..mums :)

Eftersom jag bot shift pa jobbet igar sa jobbade jag ju morgon igar och eftermiddag idag sa jag har haft 24h ledig och passat pa att stada hemma, tvatta och sa..sen gick jag och Fox pa langpromenad i det fina vadret, nar jag akte till jobbet klockan 15:30 visade temperaturen i bilen 28 grader!! Den stod iof i solen, men anda :)


D har varit pa "cykelutflykt" idag som gymmet anardnade eftersom det ar rod dag i Castilla León idag..eftersom han inte tranat pa en vecka sa borjade han lite sakta med dom i ett lungt tempo..men det jag skulle komma fram till iaf ar det att nar han akte hem sa motte han ett par som fragade efter busshallsplatsen for att aka ner till centrum..han sa vart bussstoppet var och dom gick dit..sen blev han lite orolig om han skickat dom fel eftersom han inte var saker pa att bussen till centrum gick dit sa han akte ifatt dom och bad dom hoppa in i bilen och skjutsade dom ner till Acueducten..(det var ett aldre par)..dom var utlandska men pratade ganska bra och mycket svenska..sa damen sager till D att nar dom kommer tillbaka till SVERIGE sa ska hon beratta vad snalla spanjorerna ar..haha..sa typiskt att dom var just svenska..haha..sa D berattade att han vart i Sverige och vart han varit och sa till och med hejda till dom pa svenska..han sa det sen att han kunde ju inte saga "puss puss"..hahahaha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0