Äntligen Mandag

Det ar nog bara jag som tycker det ar antligen mandag! :) Manga av er tanker sakert tvartom, men jag har ju mina lediga dagar nu..min "helg".. Igar var vi ner till Segovia en svang, jag at arets forsta glass, arets forsta kulglass rattare sagt, for "pinn" glassar har jag atit hemma och pa barer, men nu at jag min forsta kulglass ute i solen :) Sen gick vi till "Aqqueducto" dar dom har wifi, D skulle kolla upp nagra grejjer..vi satt dar ett tag med ett varsit glas rott vin och at nagra "kroketter" till mellanmal innan vi akte hem, kakade middag och stupade i sang jaaaatte tidigt. Idag har vi som vanligt da det ar mandag, sovit ut lange, stor handlat och stadat hemma. D ar nu pa gymmet och jag ska gora nagra arenden pa stan.. Hoppas ni haft en trevlig helg, nu ska jag njuta av min :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0