Segovia

Jag HATAR varen i Segovia...saaa mycket folk överallt sa jag blir TOKIG!!!
Det är fullt med turister ÖVERALLT!! Det är skolungdomar fran hela världen som är pa klassresor..man ser bara en massa ungdomar som pratar pa franska eller engelska och sen en massa gammalt folk som gar saaa sakta..usch, dagar som dessa ar jag glad över att bo i min lilla by :)
Usch, sa stressad man blir..och gatorna inne i Segovia ar ju saaaa smala och med sa mycket folk..:s

Idag haller dom pa att bygga gupp hemma i Hontanares...sanna där som man ska köra saktare...5st har dom gjort totalt i hela byn, varav tre pa varan "gard", men dom har satt dom saaaa dumt, jag fattar egentligen inte varför dom byggt dom...det är bara ett som ar bra gjort, pa bra plats, resten ar bara "dumt"..

Kolla vilken "lyx" lunch jag fick när jag kom hem fran jobbet igen..:)

Ser kanske inte sa gott ut pa bild inser jag nu, och sa var det med potatismos ju, men det ar ju ända vardagsmat ;)
Det är fläskfile med vitvinsas..jätte gott var det iaf :) Tack vare snälla pojken som har maten färdiglagat at mig när jag kommer hem efter en "hard" arbetsdag :)
Trackback
RSS 2.0