Födelsedagar och sjuklingar

I Mandags (7/12)  var det Ds fodelsedag och i fredags (4/12) var det Juans sa vi var till Guadarrama och kakade middag i mandags for att fira dom. Mari hade kopt en massa god mat och jag at tills jag nastan sprack. Jatte god tarta hade hon kopt till efteratt ocksa! D fick en gitarr av mig i present, han vart valdigt overraskad men glad! Han har pratat ganska lange om att han skulle vilja lara sig spela gitarr sa jag tankte att det var dax nu :) Han sitter och spelar lite varje dag och forosker lara sig. Men eftersom han har musikora och erfaranheter sa gar det ganska latt for honom iaf (jag skulle aldrig klara det utan larare!). Miguel, var granne ar musiklarare oa fritiden och har sagt att han kan hjalpa honom om han vill..sa kanske motar han denna hjalp och lar sig spela na fint :)
For mina (och hundens) oron ar det mycket skonare iaf jamfort med blasinstrumenterna han har...

Ds mormor ar pa sjukhuset med lunginflamation tror jag det ar..vet inte vad det heter pa svenska :s
Men det ar inte sa allvarligt och om nagra dagar ar hon nog hemma igen! Vi var dit och halsa pa henne i mandags och da var Ds bror och tjej dar..lite konstigt vart det..men trevligt anda, hans tjej ar jatte trevlig och snall..han pratade saklart inte..men anda..

Nu ar jag lite risig ocksa, ont i halsen och kanns som om huvudet kommer att explodera snart..kanske blir jag hemma fran jobbet imorrn...?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0