Carnaval

Igar nar jag kom hem fran jobbet kakade jag lunch, paella, gott..:) Sen tog jag en liten siesta var saaaa trott...Dani hade mote med klubben pa kvallen sa jag passade pa att aka med honom och ga en vanda pa stan..allt var iof stangt da det var sondag, men det var mysigt att bara ga omkring sjalv..tog en kaffe och gick omkring och fonstershoppade, haha..

Da nar jag vandrade omkring dar pa stan sa sag jag en familj komma, mamma, pappa och en pojk..de var utkladda som medeltidsman och jag tyckte det var hemskt konstigt och titta lite konstigt pa dem och tyckte dom var knappa..sen sag jag en masa tjejer som var utkladda, och da kom jag pa det!! Det ar ju CARNAVAL nu..eller ja, imorrn..det ar alltid tisdagen..men man borjar lite smatt under helgen da folk inte jobbar...men det ar imorrn som den stora dagen ar..
Just nu sitter det tva sma flickor har brevid mig som ar utkladda till tva grekiska gudinnor :)
Vi ska antagligen till Guadarrama imorrn, kaka dar och se paraden...tror vi aker dit istallet for att stanna har i Segovia..iof aldrig sett paraden i Segovia..men som sagt, vi far se...

Mamma, lycka till idag!! Suerte!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0