Jordgubbar

Ja, tro´t eller ej, igar at jag arets första jordgubbar, och de var saaaaaaaaaa goda..:)
Här i Spanien börjar jordgubbarna att säljas i Feb/Mars..första vintern jag var här och fick jordgubbar i Februari vart jag överlycklig, det kändes iof lite konstigt för hemma i Sverige kommer dom ju inte fören pa sommaren, Sista April brukar iof vara första gangen man äter dom, eller iaf jag gjorde det..:)
Men som sagt, har kommer dom tidigare och guuud sa goda dom var MUMS :)



Maste bara berätta vad som hände mig här om dan...i forrgar kom en tjej in pa hotellet och fraga om hon fick lana toaletten, vi brukar inte lata folk som inte är gäster lana toaletterna, men just da gjorde jag det..dumt av mig...för nar jag gick in pa toaletten nagra timmar efterat ser jag att hon SNOTT gardinerna!! Vem gör en san sak??!! Helt sjukt...
Hon sag helt normal ut och var inte inne speciellt länge pa toaletten och jag var inte misstänksam direkt..vem tror att det finns natt pa toan som man kan sno?!
Varan toalett ligger ju precis mot vägen och utan gardinerna sa ser alla pa trotoaren utanför dig när du kissar.....sa jag tog gardinerna fran killarnas toa och satte där sa länge...killarna har ett fönster mittemot pissoaren och sen har de en stängd toalett, ett annat liiitet rum med toan lixom sa dom kunde ju ända göra sitt utan gardiner...och om dom nu skulle använda pissoaren iaf sa star de ju med ryggen emot fönstret och killar brukar annars inte bry sig sa mycket om det...haha..dessutom är deras fönster ut mot var ingang och inte mot gatan lixom...

Men iaf....idag, nyss, när jag var ute och soppade ingangen lite, soppade bort lov...sa kom tjejen, RANAREN, med en kasse och sa "här, jag kommer för att lämna tillbaka dom här som jag tog här om dagen, hejda"...jag vart sa chockad sa jag fick inte fram na ord....hela grejjen är sa sjuk...först att nan verkligen snor ett par Gardiner, hur sjukt är inte det, sen kommer hon tillbaka med dom tva dagar efterat! Hon maste ha nan psykisk störning eller natt..haha..men hon verkade sa normal...vad normal nu är...
Trackback
RSS 2.0