Klantarsle

Maste bara beratta...haha...

For nagra veckor sen, tva tror jag, sa vart Ds farbrors bil stulen, den var parkerad pa sjukhus parkeringen har i Segovia..han polisanmalde det saklart, det ar en A4 som ar ganska ny sa han vart inte sa glad kan man saga...
For nagra dagar sen sa sa farbrorn att dom hittat bilen i ett industriomrade har utanfor Segovia, pa vag emot Avila och att den var ok...men sa nyss nar jag pratade med D sa berattade han att hans pappa berattat for honom idag att det inte alls gick till sa har utan historien var en annan...bilen vart aldrig stulen! Han hade parerat pa "fel" stalle...han parkerar jamt pa samma stalle nar han aker till sjukhuset och denna gang av nagon anledning hade han parkerat pa ett annat stalle och nar han kom ut fran doktorn hade han glomt bort att han parkerat pa ett annat stalle, han hittade saklart inte bilen och anmalde den som stulen..sen visar det sig att en tant som jobbar pa sjukhuset ringt till polisen och berattat att hon sett en bil sta pa samma stalle i tva veckors tid och att det var lite konstigt....de kollade upp registreringsnr och det visade sig att det var farbrorns bil!! Han skamdes val sa mycket for sin dumhet att han hittat pa att dom hittat den i en annan by, men nu har sanningen kommit fram (han sjalv berattade den) och jag skrattar sa jag dor varje gang jag tanker pa det..vilket klantarsel...hahahah.....Sa sjukt dumt och klantigt...usch, jag holl pa att kissa pa mig nar jag fick reda pa det...haha...Han borde gomma sig for mig nasta gang jag traffar honom for jag kommer skratta SAAAA at honom..oj oj oj...mohahahahahahaha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0