Torsdag 27/2

Sitter här pa jobbet och mumsar pa en "ensaimada" ,saaaa gott! Den kommer fran Caballeros i Guadarrama. Vi var där i förmiddags, D skulle, eller blev rättare sagt, intervjuad av Guadarrama "tidning", typ som Knivsta nytt, fast lite större saklart...hehe, kommer ut varannan manad..de intervjuade honom om den kommande Europa tävlingen. Han är nu inskriven för att springa Europa mästerskapen i triatlon i Holten, Holland, i sommar..3-5 Juli. Jag vet inte om jag far semester eller har rad att följa med, men jag hoppas verkligen det, skulle vara jätte kul! Han hade först inte räknat med att han skulle bli sponsrad sa han har lagt undan pengar sen i julas inför resan. Men nu har han hittat nagra sponsorer som är intresserade, eller ja, en del är redan klara, och om han lyckas fa allt betalt sa kanske jag kan ta pengarna som ligger i burken till min biljett..;)
Det är skoj för honom och jag är sa stolt över honom att det gar bra for honom, hoppas de haller säsongen ut bara och att han inte far na problem med benen..säsongen har ju knappt börjat..han kommer nog iof inte springa lika manga tävlingar i ar som förra aret för att inte trötta ut sig och sedan kunna springa Europa mästerskapen sen.
Nu pa söndag ska han iväg och springa ett "litet" lopp pa 10km i lungt tempo här i en by i Segovia, som en träning, istället för att träna själv sa springer han tävlingen med mer folk..jag jobbar eftermiddag pa söndag sa jag kommer aka dit med honom och han kommer ta med sig cyckeln dit sa efter loppet tar jag bilen hem och han cyckeln..

Nej, nu ska jag mumsa vidare pa min lilla bulle och räkna ner timmarna innan jag är hemma igen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0