Vilket J*vla väder

Usch!
Igar var det solklart, bla himel, idag blaser det som attans, snart borjar det val regna igen..i forrgar var det oxa regn vader..sa dar har det hallt pa sen jag kom tillbaka, en dag ar det fint och "varmt" och nasta ar det bara skit vader...kan man inte fa sol i tva dagar i strack?! Ar det sa mycket att be om....

Imorse fick vi skrapa bilen igen (forsta gangen pa en manas som jag gatt upp sa tidigt) sa min skrapa som jag fick av mamma kom val till anvandning, tack! :)

I mandags var vi pa bio pa kvallen, fick med mig D efter mycket tjat ( i manader!)..har velat gatt pa bio sa lange nu, inge speciellt utan bara ga pa bio..eftersom jag fick med mig honom till slut sa fick han valja film, en komedi ville han se..och eftersom klockan var efter 21 nar vi kom dit sa fanns det bara en komedi..den borjade 22:30 sa vi kakade middag dar oxa, en jaaaatte god sallad for en billig slant..:)
Filmen var dessvarre inge rolig..den var mer sot och "snall" men speciellt rolig var den inte..vet dock inte vad den heter pa svenska/engelska..men huvudpersonen ar den dar killen fran American Pie filmerna...
Men som sagt, jag klagar inte, jag fick ju ga pa bio :D

Nu ar det en och en halv timme kvar innan jag slutar och jag dooor av trakighet..vi har ETT bokat rum under hela februari, ETT! Hoppas det kommer fler bokningar snart annars doooor jag...

Nej, nu ska jag fortsatte mumsa pa mina madariner for att hala hungern borta ett tag till innan det ar dax for "lunch"..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0