Jag ser det snöar, jag ser det snöar..

..det var val roligt haha...:)

Nja, sa kul ar det inte for det snoar jaaaatte mycket nu, kom fran ingenstans och pa en knappt halvtimme ar hela marken kritvit...hoppas det inte snoar mycket mer, elleratt det forsvinner fran marken iaf...annars kanske jag inte kommer hem ifran jobbet?! Det kanske inte ens snoar i var by?! Igar nar vi var och handlade sa var det molnfritt i Segovia och nar vi kom hem lag det sno pa marken som lag kvar aven i morse! :)
Det ar jatte kallt har nu, och gardagen var den kallaste pa aret med -8 grader som kallast och -1 som "varmast", de har till och med sagt att det kan komma sno i SEVILLA den har veckan!!! Aven fast temperaturerna kommer sjunka nu mot helgen, men fruktansvart kallt och ratt har det varit hela veckan..
Som sagt, det ar fint och kul med sno, men det kan garna gfa ta en paus fram till..nja..vad ska vi saga..16:30?! Sa jag hinner hem iaf...har har ju ALLA (nastan iaf) sommardack pa bilarna och det ar inte alls lika skoj..:S

Sa har ser det ut utanfor oss just nu iaf....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0