Underbar start

Jajjamensan, jag har haft en underbar start pa aret..i eftermiddags fick jag reda pa att jag ska fa ett "heltids" kontrakt..ett som inte gar ut..jag hade ju forst ett tre manaders kontrakt som var provotiden som sedan forlangdes med 9manader sa det blev ett ar och nu ska jag alltsa fa ett kontrakt utan "avgangstid", den 21a gar mitt kontrakt ut och da "far" jag mitt nya...kanske eftersom jag avslutade och borjade aret med jobb som gor att jag kommer ha tur pa jobbfronten i ar..haha..men glad ar jag iaf..var inte saker pa att dom skulle forlanga mitt kontrakt da jag fragat dom innan och dom svarade att dom inte visste pga kriser och bla bla bla..men som sagt, nu blir jag fast har ett tag till..da jag iof inte vet om det ar pa gott eller ont..hehe..

Jag kanner pa mig att detta kommer bli ett bra ar..2009 kommer bli ett bra ar for mig! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0