Äntligen Vår!!!

Ja, som sagt, idag ar det den 20e och idag ar det var!!!! :)

Igar var det farsdag har i Spanien sa vi akte som sagt var ner till Guadarrama, lite tidigare an vad vi tankt for Ds mamma ringde och sa att hans mormor lag pa sjukhuset! Vi akte ner direkt efter jag slutat jobba och hon var inte sa dalig som vi trodde...hon har lunginflamation tror jag det ar pa svenska..far ligga kvar pa sjukhuset i nagra dagar med antibiotika och sa och sen hem igen...men hon var pigg och sa sa det var ju bra och skont, hon ar ju anda 92 ar gammal!! Men pigg som en 60aring typ..hehe...som gammelmormor!! :)

Efter sjukhusbesoket sa gick vi en liten svang i byn..den vanliga, forbi Luis och sa..:) sen nar vi skulle ga hemat igen sag vi Mari och Javi med lilla Idoia..jag har inte sett Idoia sen mamma och Hakan var ner i slutet av September sa det var jatte kul, blivit sa stor och sa soooot..vi gick och tog en ol med dom och sen kom Javichi oxa..han har oxa blivit SA stor..fyller 9 nu i sommar, helt sjukt!
Men det var jatte kul att se dom iaf, Javi ser jag nastan jamt jag ar i Guadarrama men jag har inte sett frugan eller barnen sen i hostas sa det var kul!

Efter nagra cañas sa gick vi hem till Ds forladrar och at god middag..ost, skinka, lomo, chorizo, kroketter, tortilla m.m saaaa gott!
Sen akte vi hem och somna direkt!


Dom fina paketen jag skog in som Ds pappa fick.
.

Idoia..pa det sista kortet lite trott och "gratig" hehe..:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0