El día del padre

Idag ar det fars dag har i Spanien sa vi ska ta oss ner till Guadarrama i eftermiddag for att sedan kaka middag dar ikvall.

Igar var vi till Segovia och strosa runt lite´vilket var mysigt, aven Fox foljde med :) Vi kakade mellanmal pa Rodilla som har vaaaaarldens godaste smorgasar och sen akte vi hem, kakade middag och hoppa i sang tidigt.

I den har mysiga parken at vi vart mellanmal :)






I tisdags var vi forresten till Avila pa eftermiddagen och halsa pa Noemi och Fran. Dani och Fran var i vag och simmade (det var darfor vi akte dit, for att dom skulle kunna simma tillsammans!) och jag stannade hemma med N och barnen hennes...eller deras forresten :)
Jag och D stannade kvar i Avila och kakade middag pa en kinarestaurant innan vi akte hem och sooov
Och jag har annu en gang kunna konstatera att Avila ar mycket kallare an vad Segovia ar..helt sjukt att det kan skilja sa mycket egentligen..Madrid ar varmast, sen kommer Guadarrama, Segovia och Avila (av dom fyra alltsa) och man verkligen marker skillnaden, det ar ju inte sa stora avstand lixom..

Na, nu ska jag sluta tjata om vader och avstand och se till att jobba lite


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0