Melodifestivalen

Ikvall ar det final i melodifestivaen va?! Har hangt med lite med internet men inte kunnat lyssna pa alla latarna..men jag tycker inte Ugglas lat var na bra som alla sager...ingen melodifestival lat...

Har i Spanien vann Soraya..inte hort sa mycket av den laten heller faktiskt men det jag hort ar okej..tror att spanien kommer kunna ga langre i ar an manga andra ar..hon sjunger valdigt bra pa engelska och laten (det jag hort) ar pa engelska/spanska vilket kan vara bra..hon har dessutom mycket energi och stralar lixom pa scen..men som sagt, vi far se..
Har missat alla del tavlingar hemma och har men sjalva "finalen" i Ryssland tanker jag inte missa!! :)

Forresten sa ar den har tjejen, Soraya tillsammans med en svensk kille...lite oviktig fakta :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0