Söndag 1/3

I morse gick vi upp tidigt, eller ja, tidigt för att vara mig och jobba kväll..vi gick upp vid nio, käkade frukost och vid tio akte vi hemifran, vi akte till en liten by som jag inte ens kommer ihag namnet pa, där pojken min skulle springa idag..
Starten gick vid 11:30 och det var ganska mycket folk för att vara en liten byhala, mindre än var by!
D sprang dom 13,5km pa exakt 59minuter vilket jag tyckte var väldigt bra för honom da det var mest uppat, sa jag var/är riktigt stolt över honom..vi hade tur med vädret oxa, eller vi som tittade iaf, det duggade knappt 5 min bara medans de tydligen hade haglat och spöregnat uppe pa toppen av berget där killarna sprang...nu är det sant väder här, haglar och spöregnar i typ 5/10min sen tittar solen fram i 5 min och sen spöregn i 5min till, sa har det hallt pa sen jag började jobba kl 16:00.
Loppet gick som sagt var bra och efter prisutdelning och lotteri sa akte vi mot Segovia igen, vi stannade till och käka kinamat da klockan var ganska mycket, kinamaten gar fort att fa pa bordet och är billigt..:)


Nu sitter jag som sagt var här pa jobbet och jag blir bara säkrare och säkrare pa att Begoña och Ricardo har gift sig, hehe...det star nämligen en fin bukett pa bordet i entren som luktar uuuuuunderbart och pa frukostborden star de sma buketter med som oxa dom luktar underbart! Hittade ett kvitto oxa, pa en brollöpstarta som kom hit till hotellet igar, hehe, vilken liten snokare jag är...om det nu ar sa att dom gift sig sa fattar jag inte varför dom inte sager det, det ar ju inget daligt och varför halla dett "hemligt"?! Jaja, jag vet inte, kanske inte vill saga natt och det är ju hur som helst upp till dom...men jag är glad for dom iaf om det nu är sa att dom gift sig..


Att bero pa grannar som jag skrev igar sa när jag kom hem i gar kväll sag jag att Emilio och Sonia oxa var där! Vilket iof var lite synd eftersom det är dom som jag gillar mest av alla grannar och eftersom jag kom hem vid 00:30 typ och stack tidigt imorse och inte vart hem na mer sa hinner jag nog inte se dom, slutar ju inte fören vid 00:00 och da har dom nog alldeles sakert redan akt till Madrid igen...

Hoppas ni alla haft en trevlig helg!

 

Trackback
RSS 2.0