Victoria och Daniel

Jag har precis sett videon dar dom bekraftar sin forlovning, inte haft mojlighet till det innan...och jag tycker Silvia var OTROLIGT stel och trakig som behovde lasa utifran ett manus, kandes inte alls akta...kungen verkade mer nervos an glad...Victoria darmot sag och talade bra aven Daniel pratade valdigt fint tycker jag..:)
Sen forstar jag inte varfor "alla" pratar om att hon ska gifta sig med en vanlig man och bla bla bla...Silvia ar ju eller var ju oxa en "vanlig" manniska..
Bade norska prinsen och prinsessan har gift sig med vanligt folk, Hakoon till och med med en skild som hade barn sen innan...De danska prinsarna har oxa gift sig med vanliga manniskor..Joachim har till och med gift om sig, skild med tva barn och vantar nu nytt med den nya...Spaniens prins gifte sig oxa med Letizia som var nyhetsupplasare innan hon vart prinsessa och aven hon ar skild sen innan..sa, kungen far allt acceptera att vi lever pa 2000talet tycker jag..:)

Var bara det jag ville saga..:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0