Äntligen ledig

Nu är jag äntligen ledig igen efter en lang helg fast den vart inte sa lang och jobbig som jag hade trott..

När jag kom hem fran jobbet i lördags sa käkade jag lunch sen sov bade jag och D siesta till kl 20..vi duschade och akte till Guadarrama där vi käkade middag sen akte vi till San Francisco där vi jobbade...bröllopet var alla fran Jehovas vittnen och hade förbjudit reaggeton och sensuella latar...D var lite orolig för de var han som skötte musiken och man vet ju inte vad dom kan uppfatta som sensuella latar..men det hela slutade bra och jag tror att det är det bästa bröllopet vi jobbat pa..alla dansade hela natten lang och ingen satt stilla sa det var skoj :)

Vi slutade vid tre och jag körde hem till Segovia medans D stannade i Guadarrama, jag var hemma strax före fyra och hopp i säng för att aka och jobba kl 08 igen..slutade 16 akte hem och käkade lunch och sov siesta, sen akte jag till Guadarrama för att hämta D som hade jobbat pa San Fran igen under söndagen..käkade middag där och kom inte hem fören vid 01 sa idag har vi sovit i 12 TIMMAR!! Vaknade inte fören kl 13...orkade inte laga mat sa vi akte till en restaurant här i Segovia som har jätte bra buffe..för knappt 10€ far du äta hur mycket du vill och de har verkligen fräsch mat..Där nu pa gymmet och jag ska utföra nagra ärenden pa stan sen bär de hem och bara slappa igen, de har vi gjort oss förjtjänta av! :)

Nu är det knappt en manad kvar till mammsen kommer ner och sen aker vi till Holland...WIIIIIIIIEEEEEEEEEE!! :D
Trackback
RSS 2.0