.

God Morgon!

Jag ar saaa trott, gick och la mig sa sent igar och vi gick aven upp tidigt..vi gick upp vid atta och akte till Guadarrama...dar stannade jag med hunden medans D och hans pappa akte ner till Madrid och gjorde nagra arenden..jag stannade som sagt var i Guadarrama for att vaccinera hunden..varje ar aker vatrinarskolorna runt och vaccinerar hundarna for en billig slant..dom gor de i Hontanares oxa men inte forens i Augusti och det tycker vi ar lite sent, da sommaren hunnit passera och sa..dessutom sa har han ju alltid blivit vaccinerad i Maj innan sa da fortsatter vi med det :)
Det var saaaa manga hundar dar, en del jatte sota..jag tror till och med att Fox vart lite kar i hunden framfor oss...han slappte henne inte med blicken en enda sekund och grat lite nar hon gick..hihi

Efter 1 1/2 med hunden i ko sa vart vi till slut klara och tog en promenad och halsa pa Luis och Ewa :)

Nar D och hans pappa kom tillbaka kopte vi en grillad kyckling som vi at hemma hos dom sen akte vi en svang till Villalba dar vi strosa runt och at god glass..sen var det dax att aka hem till Segovia, D till gymmet for att simma och jag hem och tvatta klader..sen vart det middag och inte i sang foren vid ett :(

Hoppas forresten att ni har battre vader dar hemma..har ar det skit vader och vart det i en veckas tid..regnskurar (SPÖ REGN!!) och molning och massa dimma ar det till och med nu :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0