Jobb Helg

Först och främst: GRATTIS pa födelsedagen Hakan! Hoppas ni fatt en lugn och trevlig dag!

Denna helg som alla andra pa senare tid kommer besta av mycket jobb, vilken iof är bra för det betyder mer pengar :)
Jag jobbar ju eftermiddagen den har veckan egentligen..eller ja, jag gör ju det..
Grejjen är att det är bröllop imorrn pa natten och comuniones pa söndag eftermiddag och jag kommer inte kunna jobba pa natt av dom eftersom jag är pa Hotellet...men! Tack vare att mina chefer fick sin bebis igar sa erbjöd jag mig att jobba morgon imorrn och pa söndag istället, det är nämligen lättare för dom att hitta nan som jobbar kväll da det är mindre att göra..men jag erbjöd mig saklart inte bara för att vara snäll utan för att kunna aka och jobba pa San Francisco oxa..:)
Sa nu kommer det bli en stressig helg men lite mer pengar i planboken iaf..kommer bara jobba imorrn natt eftersom D redan fixat folk till söndagen, da jag egentligen inte skulle kunnat aka..sa jag vill ju inte säga till dom nu att dom inte far jobba för jag kan, det känns lite elakt emot dom...
Sa nu de närmaste dagarana kommer det bli lite natt sömn for mig men mer dagssömn :)

Helgens jobb:
Fredag: Hotellet 16-00
Lordag: Hotellet 08-16
San Francisco 00-02 (03?)
Sondag: Hotellet 08-16

Som sagt, i natt kommer jag inte sova manga timmar, slutar 00 sen ska jag hem och käka middag och sen i säng, upp imorrn for att käka frukost m.m för att vara pa jobbet igen kl 08. Sen pa eftermiddagen har jag ju tid att sova middag en bra stund efter jag käkat..men sen är det samma sak natten till söndagen...ett par timmars sömn..men sen när jag slutar 16 pa söndagen sa ar jag ledig tills pa onsdag da jag börjar kl 08 igen :)

Haha, hänger ni me med alla tider och akturer fram och tillbaka....?!


Trackback
RSS 2.0