Jobb Lördag

Usch, är saaaaa trött!!
Igar var det jobb för hela slanten pa planeringen..jag jobbade som vanligt pa hotellet 08-16 sen akte vi till Guadarrama direkt för att jobba pa San Francisco dar det är Comuniones nu, at en macka pa vägen dit i bilen som vart min lunch..det visade sig att de var lite "sena" och fortfarande satt och at nar vi kom sa jag passade pa att sova en halvtimme ungefär i bilen..vi slutade klockan 20:00 da akte vi ner till byn, hem till Ds föräldrar...
Där hann jag inte sova natt heller för när vi kom ner sa hann vi se det sista pa tennisen med Nadal, gud vilken match!
Efter matchen var det saklart Melodifestivalen och middag..precis när omröstningen slutade akte vi upp till San Francisco igen da det var 2 bröllop pa natten..vi trodde att de skulle börja dansa snabbt eftersom de börjat äta tidigt sa vi var där runt 23:30 sen visade det sig att dom inte började discoteket fören vid kvart i 01 ungefär!!!!
Uppe i baren kunde vi inte se omröstningen eftersom de kollade pa Real Madrid matchen där, vilken match det oxa! De förlorade emot Villareal och kan nu inte vinna La Liga..nu är Barcelona vinnare av ligan med!!
Vi slutade inte vid San Francisco fören vid 05:00 i morse, ner till byn och hämta hunden och hem..kom hem och i säng vid 06 för att sedan ga upp vid 07 för att börja jobba pa hotellet igen kl 08..sa jag är VÄLDIGT trött nu...slutar klockan 16 och da maste jag hem och städa för Ds föräldrar kommer över och grillar ikväll..de ska se nan fotbollsmatch som vi har...vet inte, ska tydligen vara na viktigt..Atletico och Valencia..

Well, back to melodifestivalen..när dom väl knäppte över sa var det när Norge sjöng seger laten..sa da förstod vi att han hade vunnit..men jag tyckte inte han var sa bra..eller?! Jag tycker det fanns bättre...men Grattis till Norge iaf! Sen hörde vi att Soraya hamna nästsist!!!! Oj, stackarn...sa dalig var hon väl inte?! Jag tycker det var ett av det bättre bidragen för Spanien..men nästsist?!! Till och med Rudulfo Chickilicuatre hamna bättre förra aret med Chicki Chicki..
Därmot sjöng hon ganska daligt Soraya tycker jag..hon brukar ha "starkare" röst och mer utstralning än det där igar...det var daligt tycker jag...hon kanske var nervös?! Men anda, hon kommer ju ifran en reality serie..eller ja, det var där hon upptäcktes..typ som Fame Factery eller Idol...da borde hon väl vara van med stress och nerver..eller?!

Jag har ingen aning om hur Sverige hamnade sa nu ska jag in pa Aftonbladet och kolla det :)

Trackback
RSS 2.0