Kattungarna

..är nu borta..vi som funderat sa mycket fram och tillbaka hur vi ska göra med dom...men sen igar när jag kom hem fran jobbet var det bara en kvar!! Sa sööööööt, han hade öppnat ögonen nu och kisade sa gulligt nar han fick solen i ögonen :)
När D skjutsade mig till jobbet igar sa akte han till gymmet efter att han släppt av mig..han tog med sig hunden sa den inte skulle "störa" katterna..när han kom hem stack han ut och cyklade och lämnade för första gangen sen i mandags hunden lös pa framsidan själv, utan mig eller han...
När han kom hem käkade han lunch och när han gick ut och tittade till katterna fanns där bara tre av fem..han akte och hämta mig pa eftermiddagen och nar vi kom hem fanns det bara en kvar som hon saklart oxa tog sa smaningom under eftermiddagen...undrar vart hon tagit dom och om hunden skrämde henne...hon kanske inte kände att dom var säkra där längre...tyckte sa synd om dom för igar var det värsta vädret oxa och det spöregnade!!! Hoppas dom överlever iaf..:)

Trackback
RSS 2.0