Jobb, jobb, jobb

God kvall pa er!

Hoppas ni har en trevlig helg framfor er sjalv har jag mycket bilkorning och jobb i sikte..
Kommer precis ifran Guadarrama dar jag lamnat D..han ska ner till Valencia imorrn och aker da direkt fran Guadarrama med deras foraldrars bil, han har tavling pa sondag dar. Sjalv ska jag jobba 08-16 imorrn sen blir det till Guadarrama igen och jobba pa San Francisco 17/18-20/21 sen ner till Ds foraldrar, sova lite om jag kan och kaka middag sen upp till San Francisco igen och jobba 00-02 typ och sen hem och sova for pa sondag jobbar jag igen 08-16, hem och kaka lunch och sova middag sen ner till Guadarrama igen pa kvallen och hamta hem D. Tur att jag ar ledig mandag och tisdag sen :)

Som sagt, hoppas ni har lite trevligare helg framfor er :)

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0