Natt Jobb..

Nu äntligen efter nästan tva veckors nattjobbande sa har jag kommit in i en rutin! Sovit 3-4h varje natt (TACK!) pa jobbet..akt hem och sovit nagra timmar till och sen har jag haft (nästan) hela dagen pa mig att göra saker! Innan sov jag ju heeeeela dagarna nar jag jobbat natt och hann inte med natt alls...

Igar var jag in till Madrid och käkade lunch med Linda som var pa besök här i Madrid, mötte upp henne vid ett och akte hem igen vid sex sa jag var hemma vid sju och hann vila lite innan det var dax for jobb...men idag har jag hunnit med massa saker! Gick till poolen ett par timmar i förmiddags innan lunch..sista doppet i poolen för i ar da dom stänger pa torsdag och imorrn ska det bli daligt väder! Efter poolen vart det lunch och sen till gymmet, hann handla, sätta pa tvättmaskinen och till och med baka!! Gjorde en smarrig efteratt oxa som omväxling! :)

Imorrn ska jag se om jag kommer iväg till köpcentret för att handla nagra sma saker som jag vill ha. Och jag hoppas nästan det regnar imorrn sa det blir lite svalare, idag var det 40 grader i solen!

Nu är det bara tre nätter kvar innan jag ar ledig!! Ska bli sa skönt med en ledig helg, jobbat 7 dagar i strack nu, 9 hinner det bli innan det blir dax för ledighet, och innan dess var jag bara ledig en dag och jobbade ytterligare 5 nätter innan dess..efter den lediga helgen är det äntligen dax att börja jobba morgon igen! Även om jag börjat vänja mig med natten nu, speciellt när jag kan sova pa jobbtid! :D

Trackback
RSS 2.0