Valar

Har fatt "klagomal" over att det ar lite valbilder...ni maste titta noga! Valarna har samma farg som vattnet! :)

Titta lite extra pa:
Femte kortet upppefran under inlagget "Mer kort"
Enda kortet under inlagget "Med Grindvalar"
Fjarde kortet under inlagget "Mandag"


Ska som sagt var lagga upp mer kort sa fort jag kan..D har varit upptaget med datorn sen vi kom tillbaka..skickat massa pressmeddelanden, gett intervjuer, upptaderat sin sida pa facebook etc etc...jag forsoker uppdatera er har sa gatt jag kan..talamod! :)

Forresten sa har jag dopt om kategorin, eftersom en del av er (Pappa tex) foljer det D gor sa kommer jag lagga alla hans saker i kategorin Dani, sa ar det lattare att hitta och folja :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0