Tarifa

Som nagra av er redan vet har Ds “Utmaning” blivit fram flyttat en vecka..det var meningen att vi skulle aka ner till Tarifa pa onsdag (den forsta Juni) och vara har till sondagen da han skulle simma pa lordagen eller sondagen..i tosdags ringde organisagionen till honom och sa att det var omojligt for honom att simma den 4e eller 5e och att han var “tvungen” att gora det innan den 1ª Juni da det ska bli daligt vader igen.

Sa..det var bara att omorganisera allt…packa vaskorna och aka till Tarifa idag..

Jens och Elin som kom ner I torsdags blev ensama lamnade kvar i Segovia!! :s TACK for att ni ar forstaende!

Jag kunde som tur var byta mina lediga dagar och folja med D ner iaf...han ska simma antagligen pa sondag, mandag eller tisdag..det visar sig..men nu ar vi iaf har! Efter all stress!!! D som inte har vilat upp sig den har veckan eller atit "ordentligt"...han hade ju en plan, om vad han skulle ata sista veckan,vilka dagar han skulle vila osv och nu blev allt forstort av att det flyttades fram en hel vecka..sa lite stressad ar han..men han foredrar att gora det nu en vecka innan det var tankt och inte forlora alla pengar och chansen att kunna simma.. 

Vi kom fram till Tarifa for ca 2h sen, vi checkade in och kakade middag och nu ska jag hoppa i sang direkt, det har varit tva laaaaaanga och stressiga dagar sa jag behover verkligen sova!


Jag haller er uppdaterade!
:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0