Väderrapport!

Idag (sondag) har vi antligen fatt lite sol pa oss!
Jag sov till tva da Dani och hans foraldrar hamtade upp mig (dom hade varit i Ds pappas by pa formiddagen) och sa akte vi in till Segovia och kakade lunch, da det var Morsdag har i Spanien forra sondagen sa bjod Mari oss pa lunch idag! Efter maten tog vi en promenad och sen en kaffe uppe vid Plaza Mayor och det var saaaa skont med lite sol! :)

Har kommer ett bildregn ifran helgen :)
Plaza Mayor, bada bilderna


Igar regnade det som skjutton, och jag tyckte det var sa fint i Segovia sa jag knappte nagra bilder nar vi akte och handla..sa...sa har sag det ut i Lordags
Hemma pa gatan, innan avfard..
Pa vag till Eroski..
Pa Eroskis parkering kom regnbagen fram!


Och i fredags haglade det..Dani stod ute och lyssnade pa ett konstigt ljud och vi undrade vad det var..det regnade inte, solen var halvt framme och det lat som om det kom en Tsunami typ..och tva sekunder senare kom haglet..det var forstars det som lat! :)
Det kom ifran ingenstans och var over pa tre minuter, men lamnade stora "isbollar" efter sig...
Inte saaaa stora som dom som jag och Katarina sag i Tunisien..men nastan :)
Hagel pa framsidan..:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0