Gröna ängar

Igar kom bade jag och Henar iväg fran jobbet kl 15:00, det är inte speciellt vanligt att hon kommer iväg sa tidigt och det "firade" vi med lunch.
Vi akte till Valsain och där blev jag bjuden pa lunch av henne..vi at lite raciones och gud sa gott det var och sa mätt jag vart!
 Riktigt trevligt var det! :)

När jag kom hem sa tog jag och D med hos hunden pa en langpromenad..efter all snö och regn vart det till slut uppehall och solen kom fram..idag har vi till och med fatt 20ºC varmt! Underbart!!
Det sägs dock att regnet och snön kommer tillbaka pa onsdag/torsdag.



Den här arstiden är det finaste här hemma i byn, när ängarna är sa gröna, snön ligger pa bergen och himmelen är bla, vackert!

(Fast dessa bilder är ju inte tagna idag när himmelen är bla)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0