Monique van der Vorst

Vet inte om ni läst nagot om den här tjejen innan..om hennes mirakel...ni kan läsa om det här och här annars.

Jag hade inte hört eller sett natt om dessa mirakel förens jag sag pa tvn idag ett reportage om att allt detta var falskt, pahittat..och da letade jag upp dessa artiklar pa aftonbladet.

 Enligt artikeln i Aftonbladet och englit reportaget pa tvn idag hände miraklet genom en bilolycka 2010..när vi var i Holten, Holland, sommaren 2009, sag vi denna tjej, vi pratade till och med med henne..(hon är "kompis" med Rafael, varan kompis fran Sevilla). Och vi sag henne GA!

Ska leta upp nagra kort fran Holten....kommer snart!!









Kommentarer
Postat av: K-L

Var hon aldrig rullstosburen? Vilken konstig historia, varför skulle man ljuga om något sådant?

Postat av: Ulrika

Jag har ingen aning! Hon satt i rullstol och tävlade med "handbike" när vi träffade henne men vi sag även henne ga! Det jag reagerade pa är att detta vart känd 2010 som om det vore en överraskning, när vi och en massa andra människor sett henne ga ett ar innan, dessutom pa ett europamästerskap. Jag har fortfarande inte fatt klart för mig vad det är som hon har, eller varför hon satt i rullstol och gick samtidigt när vi sag henne...ska fortsätta undersöka ;)

2012-04-07 @ 17:13:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0