Castilla y León Sim-Mästerskap

Idag är min andra hälft iväg pa simtävling igen.
Denna gang i Valladolid.
Jag sitter hemma och haller tummarna eftersom jag jobbat idag
Jag är lite ledsen över att jag inte kunnat följa med honom eftersom det är sa nära hemma
och idag avgörs det vem som blir Castilla y León mästare.
Det är alltsa inte Liga Norte tävling idag, utan landskapsmästar tävlingen som avgörs
Det är tva deltävlingar, och den här är alltsa den andra och sista
Liga Norte deltävlingen som var i León förra manaden gav poäng till Castilla y León mästerskapen ocksa.


Nu vart det sa där krangligt att skriva igen..jag blir bara sämre och sämre pa att skriva pa svenska och när jag försöker förklara mig sa blir det bara värre och konstigt....men jag hoppas ni förstar ända..
Jag lovar att bättra mig!
:)



Update (22/04)

D
vann 100m rygg och 100m fritt, det vill säga att han är Castilla och León mästare i sin aldersgrupp!!!
Grattis amor!

Kommentarer
Postat av: K-L

Vad synd att du inte kunde följa med för då hade jag ju kunnat möta upp och ta en fika : ) Nästa gång kanske.



Min äldsta son simmade fem gr i veckan när vi bodde i El Puerto, men nu hinner vi bara med rugbyn. Synd!

Postat av: Ulrika

Jobbar inom turism sa jag är bara ledig en helg i manaden, men man far vara glad för det lilla man far :)



Sambon fick med sig en tidning hem fran Valladolid "La ciudad y el deporte", sag i den att det är "Torneo Nacional Infantil de Rugby" där i slutet pa Maj, är det natt din pojk ska vara med pa?

2012-04-26 @ 16:20:42
URL: http://tosenborell.blogg.se/
Postat av: K-L

Självklart!!!

2012-04-26 @ 19:01:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0