Argbigga

..brukade Mamma kalla mig när jag var liten och vart arg, och när hon kallade mig det blev jag ännu argare
Idag är jag en riktig argbigga, jag är pa uselt humör och jag är arg pa allt och alla, men framförallt är jag arg pa Spanien idag...
Jag är arg pa den som med avsikt tände pa skogarna i Robledo
(och resten av Spanien, även om det inte var samma person!), det kommer ta flera ar tioenden tills skogen är uppvuxen igen!
Jag är arg pa Cataluña som begär pengar av staten för att hjälpa dom med ett lan för deras kommun ligger sämst till ekonomiskt och har sa mycket skulder att dom inte längre kann, jag är arg pa dom för dom inte vill vara Spanien men när hjälp behövs har dom inga problem med att "vara spanjorer", hyckleri!!
Jag är arg pa José Bretón som dödat sina tva sma barn ( 6 och 2 ar ) och sedan eldat upp deras sma kroppar för att hämnas pa sin exfru!
Hur kann detta vara hämnd? Hur kan du döda dina egna barn för att hämnas pa ditt ex, det är dina barn med, ditt blod!
 Det är tyvärr inte första gangen detta händer, att en föräldrer dödar sitt barn för att "hämnas" pa sin partner och jag tror tyvärr att det inte kommer vara den sista gangen heller.
 
Jag är arg pa alla dessa hemska saker som händer och sker i detta land..och detta är bara en liiiiten brakdel!
 
Nej, nu ska jag ta en kopp kaffe och se om dagen far en lite bättre start!
:)

Kommentarer
Postat av: Casa Annika

Och han i Huelva, var det väl, vars dotter blev mördad, som medverkade i tv-program, och som PP plockade in i partiet eftersom alla kände sådan sympati för honom, och de var säkra på att han skulle få en massa röster (åt partiet).

Svar: Ja, just det! Juan José Cortés, Mari Luz pappa!
Ulrika

2012-08-29 @ 14:26:26
URL: http://casaannika.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0