Bensinen kommer att ta slut!

Ja, eller, det är sa det verkar...som om jorden kommer ga under, att bensinen kommer att ta slut...
Jag kom hem fran gymmet för nan timme sen men innan jag akte hem akte jag och tankade...
Jag har aldrig varit med om nagon värre! Alla bensinstationer jag akte förbi var fulla!
Där jag tankar finns det 8st tankar (vet inte vad dom heter pa svenska!), och alla hade minst tre stycken bilar i kön.
 
Anledningen?
 
Imorrn stiger skatten (mervärdeskatt) fran 18% till 21%
(i Juli 2010 steg den fran 16% till 18%)
 
Inte för att du tjänar sa mycket pa att tanka idag istället för imorrn...men min tank var faktiskt tom sa jag var TVUNGEN att sitta i de där jäkla köerna..
 
Har hört och sett att det sett likadant ut pa alla andra mackar runt om i landet..
Antar att mataffärerna ser likadana ut..vi handlade inför helgen igar och jag kommer handla pa mandag igen,
även om skatten stigit...
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0