Träning

Det här med träning och framförallt vikt kan ju vara lite "tabu" att skriva om men eftersom träningen och viktnedgang nu blivit i ett med mig sa tänker jag ända skriva om det!
:)
 
När jag träffade D vägde jag 55kg.
När jag kom hem fran Sverige semestern i Februari vägde jag 72kg!
72kg har jag väl egentligen vägt ganska lang tid, men det var när jag kom hem ifran Sverige som jag fick upp ögonen och sa att nu är det nog!
Jag började träna och tänka lite mer pa vad jag at, även om det varit svart under sommaren att sta emot god mat och dryck sa har jag ända lyckats ga ner nagra kilon.
Jag väger nu 65kg, men mer än kilona som jag gatt ner sa är det midjemattet, volym,
där har jag förlorat hela 16cm!
Jag är fortfarande inte nere pa min malvikt men jag fortsätter att kämpa.
Mitt mal är att ligga pa 60kg innan aret är slut, tror ni jag kommer lyckas?
Jag har nu blivit inspererad av Ida och ska börja springa hade jag tänkt!
Jag blev förtjust i en app hon använder och testade den igar när jag var ut och gick med hunden..
Jag sprang 5min, gick 5min, sprang 5min osv
Jag märker att jag orkar springa lite nu, med mindre kilon att släpa pa.
Sa fort det blir lite svalare ute sa ska jag ut och springa ännu mera!
Det vart en lätt start idag...men nagonstans maste man väl börja ända?!
 
Det bästa av allt med denna viktnedgang och träning?
 
Jag mar underbart!
Och känner mig piggare och friskare!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: La Madrileña

Hola,

Välkommen in i klubben! Jag började springa för många år sedan och började just så...lite joggande, lite gående (och flåsande). Varje gång orkar man lite mer och sedan händer det en dag. Man är fast! Helt plötsligt känner man den där "gusanillo de correr" som man säger här. :-)

Svar: Tackar tackar! Vi far se hur det gar, för tillfället är jag "animada" och det är ju alltid natt! ;)
Ulrika

Postat av: Fridelida

jag testar iform.se maraton skola, och det kanns liksom lattare att ge sig ut nar man har nagot att folja. Lycka till!

Svar: Ah tack! Det ska jag kika in!
Ulrika

2012-09-05 @ 09:06:14
URL: http://fridachiqui.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0