Födelsedagsfirande

I tisdags fyllde svärfar ar och idag är det Ds tur att fylla, sa igar var vi hem till svärföräldrarna i Guadarrama där vi blev bjudna pa middag och firade de tva killarna.
 
 
 
Jag och D har firat hans födelsedag själva idag, hemma.
Vi var i väg till gymmet i morse och sen fick han välja lunch, det vart komage, självklart blev det färdigköpt, jag vägrar att tillaga det hemma och självklart var han den enda som at det..jag at annat.
Till efterrätt hade han köpt glass, men det han inte visste var att jag redan köpt tarta och champagne!
Sa det vart tarta med glass och champagne till efterrätt.
 
Nu sitter vi proppmätta med en kopp kaffe och pastas.
Jag ska snart hoppa i säng, sova lite siesta, jobbar natt idag.
 
Förrätt, stekt getost med sallad
Komage
Tarta
Tarta, glass och champagne
Kaffe och pastas
 
 

Kommentarer
Postat av: La Madrileña

Dessa konstiga spanjorer och deras förkärlek för inälvsmat, grisöron och komagar! ;-)

Svar: Ja, jag fattar fortfarande inte tjusningen i det hela! :)
Ulrika

2012-12-09 @ 12:09:04
URL: http://franmadridtillhimmelen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0