Middagsbjudning

Imorgon bjuder vi (D, jag jobbar natt!) pa middagsbjudning hemma hos Rubén.
Anledningen att han gör det hos honom är för att han har "bodega" (en källare typ) och hos oss far dom inte plats (inte lika bekvamt iaf).
D var iväg och handlade idag. Planen är att äta "tapas", kalla sadana sa Rubén slipper fa sitt kök nerkladdat.
Det ar ju redan känt for vissa av er att jag och D äter väldigt mycket (även om Spanjorer äter mycket över lag sa tror jag att vi är tva av dom som äter "mer än över lag"!) och jag tror han tänkt att alla är som vi och köpt liiiite för mycket mat.
Han har gjort en plan, som jag inte tror kommer funka alls...hehe..

Han har köpt::
- Chips, oliver etc som ska ätas innan maten med en öl...
- Maten, som sköljs ner av öl/vin
- Tarta, som sköljs ner av ett dessertvin
- Godis, som sköljs ner av sprit
- En typ av bullar som sköljs ner av en sorts chocklad dryck

Det kanske inte later sa farligt men det ar saaaa mycket av allt!
Han har laddat upp med mat och dryck for en fulltspackad natt..hehe..dom kommer bara vara 8-10 pers!


Lite av drykesforradet



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0