Då var det äntligen slut..

pa julen för denna gang!

Nyarsafton och "Reyes" firades likmeds julafton hemma hos Ds föraldrar.

Pa nyarsafton at vi gott (som vanligt hemma hos dom!), at vindruvorna vid tolvslaget sen akte vi hem och sov, da jag skulle upp och jobba kl 07 pa nyarsdagen. Vi fick med oss rester med oss hem fran nyarsmiddagen som vi at till lunch pa nyasdagen hemma istället for att aka till dom igen da jag slutade jobba klockan 3.
Och jag som skrev att arets sista Roscon intogs den 30e hade helt fel, arets sista at vi den 31 till efterätt (en av alla!). Denna gang den ooootroligt goda fran Pyma i Guadarrama.


Vi fick med oss en bit hem oxa, halva var av grädde och halva Trufa. Mums!

Reyes firade som sagt var i Guadarrama det med. Jag och D fick ett varsit kuvert med pengar i. Som kom som en skänk fran ovan da jag fatt 300€ mindre i lön denna manad pga  "Regularización de IRPF" (inkomstskattelagen). :( Sa j*kla trakigt att dom inte skött papprerna och att alla vi pa företagen fatt avdrag pa Januaria lönen..nog om det..eftersom jag inte började jobba fören kl. 23 pa fredagen sa sov vi kvar i Guadarrama pa torsdagen och gick ut och tog ett glas (eller tva)efter middagen. Tog igen det att vi inte kunde ga ut pa nyarsafton :)

Jag hade tydligen betett mig bra under 2011 da jag slapp Carbón pa fredagsmorgonen.
Carbón far man istallet för present om man betett sig dumt sorru! :) 
Trackback
RSS 2.0