Födelsedagsfest

Idag är det svarmors födelsedag!
Sa igar var vi till Guadarrama och blev bjudna pa middag pa "La Chimenea".

Till föratt at vi ostkroketter (dom som du gillar mamma!), en blandning av kalla röror typ och sa bestallde vi in foie som vi (jag och Mari) trodde var som en paté typ, men det visade sig att det var riktig foie, lever alltsa, utan en massa annat inblandat, med nerver och allt, det fick killarna äta upp! :)
Till varmrätt vart det en oxfile "a la brasa". 
Efter middagen tog vi en drink pa Docos alla fyra och när de äldre gick hem tog jag och D en sista drink pa Reciclaje innan vi akte hem till sängen, da jag som alltid borjade jobba kl 07 imorse.

Hade ingen kamera med mig och inge batteri i mobilen, sa det vart inga bilder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0