Sverige (Närke och Uppland)

I Örebro stannade vi tva nätter där vi mös med mamma och Hakan.
D var iväg och simmade (tränade) medans jag och mamma shoppade!!
Men lite mer minigolf hann vi med, D är galen i minigolf och vill spela hela tiden när vi är hemma i Sverige,
svarare att hitta banor i Spanien..kanske hade det inte varit sa barnsligt roligt med minigolf om du hade en bana liggandes nära..?!
 
 
Efter Örebro akte vi tillbaka till Sigtuna för en sista natt innan det var dax att aka tillbaka till Madrid.
 
D har tjatat länge (år!) om att fa smaka surströmming, sa varför inte passa pa hemma hos pappa da han gillar det, och ge D en minnesvärd avslutningsmiddag!
 
Det vart surströmming till förätt sen vart det TACK OCH LOV grillning till varmrätt!
 
 
Efter middagen vart det ett trevligt avslut och sistakväll med kubbspel!
 
Det vart mycket akande fram och tillbaka denna gang i Sverige, manga km sittande i bil och tag.
Tre olika landskap hann vi med pa knappt tio dagar.
Men sa mycket familjetid vi fatt, jag har sugit i mig all tid jag fatt med syskon och föräldrar och klarar mig nu i nagra manader till, underbart!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Annika i Sevilla

Minigolf ÄR skoj!
Vad tyckte han om surströmmingen?

2012-07-25 @ 01:36:28
URL: http://casaannika.blogspot.com
Postat av: Ulrika Carlsson

Han tyckte inte det luktade lika illa som han fatt berättat för sig, han hade förväntat sig att det luktade ännu mer efter alla historier han hört :) Smaken tyckte han var ok, varken god eller äcklig, men han säger att han skulle kunna äta det igen.

2012-07-25 @ 16:17:47
URL: http://tosenborell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0