Tillbaka

För lite mindre än 24h sen landade vi pa Barajas.
Mörkt och varmt tyckte vi det var efter 10 dagar i ljusa och svala Sverige.
Vi har haft en underbar semester hemma i Sverige med mycket bilande över landet
Nu stannar vi hemma i Segovia i knappt en vecka innan vi sticker ner till Solkusten
Inte för att solkusten är dit vi helst aker utan för att D har en tävling där (saklart!).
 
Jag som bara hade tva veckors semester fick just reda pa att jag far en tredje vecka vilket blir första gangen pa nio ar som jag far tre veckors semester i sträck, underbart!!
Och kan alltsa da följa med D ner till söder.
 
Känns skönt att vara tillbaka igen även om det alltid är jobbigt att lämna familjen.
 
 

Kommentarer
Postat av: Annika i Sevilla

Väkommen tillbaka! Kan tänka mig hur skönt det var i Sverige. Grattis till extraveckan! Vart ska ni? Gibraltar igen? Hoppas att han ska simma i havet, för här inåt land är det så varmt att plasttofflorna krymper. (Det är sant, J:s tofflor har blivit så små att han inte får på sig dem riktigt.)

2012-07-14 @ 01:09:33
URL: http://casaannika.blogspot.com
Postat av: Ulrika

Tack, det var underbart! Vi ska "tyvärr" till Benalmadena, han ska simma i utomhuspool där sa jag antar att det blir varmt! Läste om din helg där nere, hehe..

Oj, antar att ni lämnar tofflorna utomhus och det inte hänt inomhus?! Vi har haft ganska behaglig värme här sen vi kom, det har knappt natt 30 grader och det har vart ganska blasigt..men vi har ju bara vart hemma i en dag sa vi far se hur veckan blir :)

2012-07-14 @ 09:34:45
URL: http://tosenborell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0