Tapas

lgar var det meningen att jag och D skulle ta en "fördrink" pa stan och sen ga och käka middag för att fira min födelsedag. Men istället för sittande middag pa restaurant sa vart det en tapas runda.
De är tapas tävling nu i veckan pa en del restauranter här i Segovia.
Alla restauranter som är med har en varsin tapas som man far köpa och sen sätta poäng pa.
Det var meningen att vi skulle testa en som förtugg och sen ga vidare men det vart en tapas runda till middag istället blandad med fotboll.
 
Min mobil har lagt av..eller jag kan ringa och ta emot samtal, men jag kan inte kolla mailen eller ga in pa internet sa jag kan inte ladda upp alla fina bilder som jag tog under kvällen (har tappat bort sladden).
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0