Fortsättningen om bilen...

Som jag sa här om dagen sa vart jag glatt överraskad av var bilförsäkring..MEN..ja, det finns ett men!
Vi fick bara ha ersättningsbilen i en vecka!

D skjutsade mig till jobbet igar kl 07 och sen lämnade han tillbaka ersättningsbilen kl 10.
Han fick skjuts ner till Nueva Segovia (där gymmet ligger) där han fick lana Fernandos bil.
Fer jobbar som brandman och hade 24h pass igar, sa han behövde inte sin bil...han kom alltsa och hämta mig kl 15 igar med den här bilen och den lämnade vi tillbaka till Fer kl 08 imorse..vi gick till gymmet och sen tog vi bussen hem!

Tur att jag är ledig idag och imorrn och att vi inte behöver bil.
Vi far inte tillbaka varan förren imorrn eftermiddag/kväll nämligen!
Eftersom vi inte har nagon affär här i byn passade vi pa att handla den nödvändigaste idag innan vi tog bussen hem..men vi orkade inte konka med hur mycket som helst heller...sa imorrn kväll när vi (förhoppningsvis) fatt tillbaka bilen aker vi och handlar.

Grannarna tittar fragande pa oss som har sa manga olika bilar utanför dörren hela tiden..tror säkert att vi byter bil varje vecka..hehe...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0